هدف ما کسب بیشترین راندمان با توجه به نیاز ها و محدودیت های شماست.
انجام کلیه مراحل طراحی و اجرا مطابق جدیدترین متد و رعایت کامل استاندارد ها
01
انجام اورهال کامل کمپرسور های اسکرو و پیستونی در تعمیرگاه تخصصی
02
ساخت و واردات قطعات یدکی اورجینال
03
اولین قدم در اجرای و یا تصحیح و ارتقا پروژه طراحی (ویا بازطراحی) میباشد.
در این مرحله تمام داده ها میبایست به صورت دقیق و کامل در چهارچوب یک دیتای قابل اتکا تهیه شود.
سپس فرآیند تحلیل داده ها آغاز میشود.در این مرحله همزمان از تحلیل تجربی و تحلیل نرم افزاری بهره گرفته میشود تا بهترین نتیجه حاصل شود.
طراحی حیاتی ترین قسمت پروژه میباشد.
موارد مهم در طراحی عبارتند از :
ساخت انواع چیلر - بازسازی انواع چیلر- تعمیر و تعویض اوابراتور- تعمیر و بازسازی کندانسور- تعویض و تعمیر لوله های مسی اواپراتور و کندانسور- تعویض سیستم چیلر- رطوبت گیری چیلر- رسوب گیری کندانسور با انواع مواد رسوب زدا- بازسازی و رفع عیب مدار فرمان چیلر- تعمیر یا تعویض تابلو برق چیلر-تعمیر و نصب plc-سرویس و کلیه خدمات چیلر
تعمیر و نگهداری سردخانه از موارد مهمی است که توجه به آن سبب افزایش بازده و طول عمر سیستم و کاهش هزینهها خواهد شد. طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی در سال ۲۰۱۵، تنها ۸ درصد از کشورها استاندارد جهانی تعمیرات و نگهداری سردخانه را رعایت میکنند. هدف اولیه تعمیرات و نگهداری، کاهش و یا از بین بردن نیازهای زودهنگام و یا خارج از برنامه برای تعویض اجزای مختلف سیستم است. این تعویض خارج از برنامه، ناشی از خرابی سیستمهاست. فعالیتهای مربوط به تعمیر و نگهداری سردخانه را میتوان به دوسته اساسی تقسیم کرد:
بازرسی و نگهداری پیشگیرانه
نگهداری اصلاح کننده
برای تحقق اهداف بازرسی و نگهداری پیشگیرانه، باید یک برنامهی زمانی از پیش تعریف شده، موجود باشد. بازرسی، عملکرد صحیح سیستم را تصدیق و فعالیتهای پیشگیرانه سبب افزایش عمر آن میشوند. کالیبراسیون، نظافت، روانکاری و تعویض جزئی قطعات از جمله این فعالیتهاست. در مقابل، نگهداری اصلاح کننده یا به بیانی دیگر تعمیر، مربوط به فعالیتهایی است که بدون برنامه قبلی و فقط هنگام نقص و از کارافتادگی تجهیزات و قطعات انجام میشوند. همچنین میبایست چک لیست هایی تهیه شود جهت نگهداری تجهیزات.
برای حفظ عملکرد مطلوب سردخانه و تحقق استانداردهای مربوط به تعمیر و نگهداری لازم است تا مواردی بصورت دورهای کنترل شوند. طبیعتا با توجه به نوع سردخانه و اجزای سیستم برودتی، اقدامات متناسب مستلزم اجرا هستند. بصورت دورهای میتوان به موارد زیر اشاره داشت:
اقدامات روزانه
کنترل دمای محفظه سرد
کنترل گیجهای کنترلی فشار
بررسی روغن کمپرسور
اقدامات هفتگی
آب چگالیده شده (Drain) از محظفه مربوطه باید خارج شود.
آب بندها و عایقها بررسی شوند.
اقدامات ماهانه
شستشو و نظافت سطوح اواپراتور و کندانسور
بررسی تأسیسات الکتریکی و اجزای مکانیکی همچون دمندهها، شیرها و کنترلرها
روانکاری و آچارکشی در صورت نیاز
اقدامات سالانه
شستشوی مبدلها، کالیبراسیون کنترلرها
بررسی میزان مبرد
خرابی ناگهانی ماشین آلات
تامین فوری لوازم یدکی
تاریخچه نگهداری و تعمیرات
با مدیریت زمان سرویس با توجه به عمر کارکردی قطعات میتوان جلوی خرابی ناگهانی و اعمال هزینه تعمیرات اساسی را گرفت.
یکی از موارد مهم در تامین قطعات و تسریع روند تعمیرات موجود بودن قطعات مصرفی در انبار و یا داشتن منبع مورد اعتماد در تامین قطعات میباشد.
با ثبت و نگهداری تاریخچه تعمیرات علاوه بر مدیریت هزینه و انتقال تجربه به نیروهای جدید میتوانید به صورت تجربی زمان مستهلک شدن قطعات را پیش بینی کنید تا با خرابی ناگهانی مواجه نشوید.
شما مشتریان گرامی شرکت شتاب صنعت برودت میتوانید از واحد ماژولار موجود در سایت تعمیراتی ما استفاده کنید
و از منبع اطلاعاتی ما به عنوان راهنمای واحد نت خود بهرمند شوید.